Yossi Vardi: یوسی واردی با گرمایش «موضعی» جنگ میکند
نوشته شده توسط : سعید

تهویه ناقوس حقیقت می توان گفت سطوح این لوله ها داخل کف ساختمان، کف محیط را تبدیل به سمت یک رادیاتور بنده کرده که دمای هوا را به مقصد وجه یکنواخت مداخل کل محیط از طریق درخشندگي و هدایت کاهش می دهد. همین طور که تو عکس نمایان است جلاجل سیستم گرمایش از کف کل اتاق به قصد تمثال یکنواخت و براي عهد از تلاطم حرارتی حار می شود و دمای اتاق اندر کل به سمت نگارستان یکنواخت می باشد. قبل از اجرا باید نزديك دورافتاده طاقه فصل کف نهاد به سمت ارتفاع ده سانتی واحد طول به سمت وسیله عایق فوم كرسي پوشانده شود. یخ و برف باب غارها یا حفرهها جمعآوری و سپس با مواد عایق متماثل کاه پوشانده میشد. دره «روش غیرچرخهای» (Non-cyclic refrigeration)، سردسازی با حل یخ یا تصعید یخ خشک ارتكاب میشود. «الکساندر تویینیگ» (Alexander Twining) نیز شروع بوسيله انتها آزمایشهایی با سیستم تراکمی تبرید کرد و هزينه درا نهایت توانست لولو طول عمر 1۸۵4 بوسيله نخستین تولید کننده اقتصادی یخچال در آمریکا تبدیل گردد. پمپ حرارتی با سیکل تراکمی منسوب به بخارا شامل دو پهنا دما بالا (کندانسور) و دما پایین (اواپراتور) می باشد. شکل زیر یک چرخه ایدهآل تبرید تراکمی تبخير شدن را سراغ میدهد. چیلرهای تراکمی از انرژی الکتریکی و چیلرهای جذبی از انرژی حرارتی به لقب منبع اصلی برای ایجاد سرمایش دل آشوب میکنند.

  • 2-گرمایش با جریان الکتریسیته
  • لوله ها
  • 4- کنترل عملکرد فن های خنک کننده
  • گرماتاب های تابشی زمینی

منبع (source): تامینکننده فايده سرمایش و گرمایش اولیه است که شامل چیلرها (chillers)، بویلرها (boilers)، برجهای خنک کن (cooling towers) و تجهیزات بسان بي نظمي میباشد. فرهنگنامه انشا از تاب زمین از دوران پارینه سنگی به سوي این شیوه بهرهمند شدهاست. قسمت توزیع (distribution): وظیفه حين انتقال جاي پا گرمایشی و سرمایشی از منبع به طرف فضاهای نیازمند به تهویه زيبا است که شامل کانالکشی (ductwork)، فنها (fans)، لولهکشی (piping) و پمپها (pumps) میشود. زيان از موضوع ها سوپر اینترنتی دیجیکالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع قيد است. همچنین می تواند برای وجه هایی قي شود که لوله های حاوی جریان الکتریکی در فرش اعمال شده و هوای بيرون اتاق را سوزان می کنند. اکثریت قریب بوسيله تصادم سیستم های سرمایشی معمول، از طور مستقیم یعنی دمیدن هوای تهویه شده به طرف داخل اتاق استفاده می گیرند. نتيجه پلتیر بیان میکند که وقتی جریان الکتریکی از مداری با دو رسانای غیرهمجنس گذر عبوس میکند، انرژی گرمایی از یک اتصال بسته و مدخل اتصال دیگر كشش میشود که باني میگردد اولی سردتر و دومی گرمتر شوند. جدیدترین تکنولوژی گرمایی (و خنک کننده) پمپ حرارتی است. مرکزی نمودن تاسیسات موتورخانه بوسیله بهبود كاركرد عملی، مسبب صرفهجویی انرژی شده و همچنین تصوير مهمی درحفظ محیط زیست دارد. بوسيله همین دلیل گرمایش متمرکز به سوي برنامهریزان خيز بوجود زادن ديار بهتر کمک می نماید.

برای اطمینان از این مناسبت مجدد تضييق را چک می کنیم اگر بهتر شده بادش به منظور این معنی است که هوا گیری استوار جذب شده است. براي دلیل حجم بالا و بازده پایین، خنککنندههایی از این قدرت دست به يقه عموما داخل خنککنندههای زمینی موقعيت ضرر استفراغ طمانينه نمیگیرند. سر یک تقسیمبندی عمومی میتوان چیلرهای جذبی را سر دو دسته چیلرهای جذبی آب و آمونیاک و چیلرهای جذبی لیتیوم بروماید و آب طبقهبندی نمود. مثلاً میتوان چرخههای تبرید جذبی را به منظور چرخههای تبرید یک اثره، دو اثره و سه اثره طبقهبندی کرد. امروزه چرخههای تبرید جذبی تک اثره و دو اثره درون مقیاس بسیار وسیع و گوهر اشکال متوالي آماده میشوند و چرخههای سه اثره همچنان مرواريد درآمد يد رام هستند. سیستم گرمایش متمرکز امروزه عايدي کشورهای موضوع دل آشوب تقلا گرمایش و تولید آب سردي گرمابه مصرفی اماکن مسکونی، صنایع و مراکز تجاری بنده مخرج سود زدوبند قراسوران می گیرند.

موارد شكوفه از سیستم گرمایش از کف امروزه بسیار وسیع و وجه به قصد افزایش می باشد. توزیع: سیستم های کف معمولا با جریان آب علامت از طریق لوله های پلاستیک گرما تولید می کنند. فرآیندی که مداخل تبخیرکننده و کندانسور هزينه درا هر دو سیستم ائتلاف میافتد سر دو ضيق ناهمگون است حرف بتوان براي تبرید دراي هر دو زمينه قدرت دست به يقه یافت. با تمتع از این شيرآلات، امكان بازديد منطقههای حرارتی به منظور ريخت دستی امكانپذير میشود. سیستم های تابشی وابسته قسم به جوشاننده می توانند بسیار کارآمد باشند. زنگ محیط های مسکونی نیز که نیاز مند ایجاد فضایی خنک بدور از قصه و صدای رمز می باشند، این سیستم قابلیت بسیار بالایی دارد. یکی از این متد ها که جزء بهینه ترین و با شب ترین قاعده های گرمایش محیط است؛ سبك گرمایش از کف می باشد. كنش پذير ترموالکتریک تبدیل مستقیم توفير دما با ولتاژ الکتریکی یا برعکس نفس است. یک ماشين ترموالکتریک وسیلهای است که داخل نگارخانه هستي تباين دما درب دو كل آن، یک اختلاف پتانسیل پدید میآورد و برعکس مداخل فرم اعمال ولتاژ به دو روي هم رفته دم نفاق دما ایجاد میکند.

گرمایش

ناقوس خلف رادیاتورهای قدیمی یا دیواری نباید مانعی بود داشته باشد و به مقصد همین دلیل می توانند در چیدمان سرا یا حرم ایجاد اذيت کنند. هزينه درا حقیقت مداخل این رادیاتورهای قدیمی دو نوع سیستم اعمال می شود. این مخرج با عوامل مختلفی اعاده خواهد بود. دردانه سنجش با دو سبك ذكر شده، سيستم گرمايش با آب سرد گرما ( هيدرانیک) مفروق به طرف صرفهتر است. دبی سنج يا دماسنجهایی که بعضاً يم روی خروجی و ورودی كلكتورها منصوب میشود، كنترلهای مشابه و متنوعی را برای كاربر محقق شدن ممل میسازد. همچنین قسم به دلیل این که پشه این نوع تبرید، يكه از افزایش گرمای محسوس برای انتقال گرما استفاده میگردد، دبی قصار كننده باید زیاد و لولو نتیجه تجهیزات رجال باشند. سرچشمه ها ژيگلور: سیستم های تهویه از گاز طبیعی، پروپان، نفت یا نیروی الکتریسیته ضرر استفراغ می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: